Oikeudenmukaisuuden ja ihmisarvon puolesta yhteiskunnassamme.

Yhdistys

Kristilliset sosialidemokraatit on toiminut vuodesta 1946 alkaen yhdyssiteenä kristilliseen arvomaailmaan nojaavien sosialidemokraattien kesken. Tänään yhdistys on tiiviissä yhteistyössä SDP:n kanssa ja toimii asiantuntijana erilaisiin uskontoon ja kirkkoihin liittyvissä poliittisissa kysymyksissä. Yhdistyksemme haluaa olla keskustelun herättäjänä oikeudenmukaisuuden, tasa-arvon ja ihmisyyden kysymyksissä kirkossamme ja puolueessamme. Yhdistys myös tukee jäseniään kirkkojen erilaisissa luottamustehtävissä.

Tule jäseneksi!

Yhdistys toivottaa tervetulleiksi kaikki sosialidemokraattisesta ja kristillisestä arvomaailmasta kiinnostuneet henkilöt! Yhdistyksen jäsenyys ei edellytä puolueen jäsenyyttä ja kaikkien kirkkokuntien jäsenet ovat tervetulleita. Jäsenenämme pysyt pinnalla kirkkopoliittisesta keskustelusta ja kirkon päätöksenteosta sekä saat tukea omaan vaikuttamistyöhösi. Järjestämme säännöllisesti keskustelutilaisuuksia mielenkiintoisten alustajien kera sekä tiedotamme aktiivisesti nettisivuillamme, Facebookissa ja Instagramissa.

Lisää tietoa jäseneksi liittymisestä saat tästä