Tilaisuuden paikka muuttunut! Syyskokous ja vierailu Diakonissalaitokselle Helsingissä 19.11.

20.10.2021

Tutustumme Helsingin Diakonissalaitoksen toimintaan vierailulla perjantaina 19.11. klo 14-16. Diakonissalaitoksella on yli 150 vuoden kokemus työstä heikommassa asemassa olevien ihmisten auttamiseksi kristilliseltä arvopohjalta. Tänään laitos toimii useissa osoitteissa eri puolilla Suomea ja toimintamuotoja on monia.  Diakonissalaitoksen toiminnasta meille kertoo Diakonia ja sosiaalinen vastuu -toimialan johtaja Ilkka Kantola. Mielenkiintoinen parin tunnin tilaisuus järjestetään Suomen Diakoniaopiston auditoriossa. Huom! Tilaisuuden paikka on muuttunut! Tilaisuuden päätteeksi on mahdollisuus käydä lyhyesti tutustumassa Diakonissalaitoksen vuonna 1898 käyttöön vihittyyn kirkkoon.

Sisäänkäynti auditorioon on osoitteessa Alppikatu 2, pihaportin vasemmalla puolella.

Diakonissalaitoksen esittelyn jälkeen siirrymme syyskokoukseemme Hakaniemen hotelli Paasitorniin, Paasivuorenkatu 5 A, kokoushuone Tarja Halonen 1½ kerroksessa.  Sääntömääräinen syyskokous alkaa klo 17 ja sen yhteydessä on tarjolla iltapalaa. Syyskokouksessa käsitellään vuotta 2022 koskevat sääntömääräiset asiat eli vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä jäsenmaksujen suuruus, valitaan liittotoimikunnan puheenjohtaja ja muut jäsenet sekä valitaan yksi toiminnantarkastaja ja yksi varatoiminnantarkastaja.

Ilmoittauduthan Diakonissalaitoksen vierailulle ja syyskokoukseemme perjantaihin 12.11. mennessä ensisijaisesti sähköistä lomaketta käyttäen. Tarvittaessa voit ilmoittautua tekstiviestitse liiton sihteeri Piretta Pietilälle, puh. 050 528 5898. Ilmoita tällöin se, osallistutko vierailuun, kokoukseen vai molempiin sekä nimesi, yhteystietosi ja mahdolliset erityisruokavaliosi.